Dag 1 - presentera dig & din favorithäst

Jag heter Julia & är f. 97. Jag är 13 år idag & blir 14 den 21 Oktober. Jag har ridit på Ågesta tidigare i mitt liv, jag red där från 2006 - 2009. Jag lärde mig mycket där, men var riktigt osäker ibland för jag växte upp med sura hästar där. Jag fick en favorit, hon hette Dilba & försvann upp til himmlen 2010. Jag kom sen till Skutan 2009 & där började jag fririda. Flög av en hel del gånger efter som att jag satt upp på helt fel hästar. Sen blev jag mer vanare vid deras hästar. Jag har tidigare träffat en riktigt fin ponny som heter Bibi Ronda, egentligen Bibi men stuteriets namn är Ronda. Hon åkte till en ny ägare i början av maj, idag detta år maj 2011 så är det 1 år sen Bibi lämnade Skutan. Sen efter kanske 7 månader träffade jag en annan häst som jag föll för.. ♥

Zefyr är f. 00/01/01. Han kom till Skutan den 18 Augusti sen åker han tillbaka den 11 Juni, 2 dagar efter min skolavslutning så jag har 2 dagar på mig att säga hejdå att vara utan honom en hel sommar.. Han är inte inriktad på något speciellt, han är bara en allroundhäst. Älskar uteritter! Alltid öronen frammåt då. Han har hoppat upp till 1.35 cm. Han & jag har en hel del minnen som inte kommer glömmas, kan ta och visa lite bilder. Vill ni att jag visar bilder från första dagen vi träffades till nu? Kommentera då!




Det får räcka! :)

/ Julia & Zefyr

Kommentarer
Postat av: Emilie

Och jag har fotat bild 1, 2 och 4 ;) ♥

2011-05-15 @ 18:14:56
Postat av: Maja!

Härliga bilder =)

2011-05-15 @ 21:21:55
URL: http://elskarhestar.bloggplatsen.se
Postat av: Michelle

Söta bilder:)<3

2011-05-16 @ 19:08:28
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0