Gymkhana - tävling

Hej! Var gymkhana tävling idag i stallet & jag var med på det. Kommer berätta mer om dagen nu ;)

Åkte till stallet vid kvart/tio i åtta, när vi kom fram så vart jag tvungen att ringa min mamma för jag trodde att jag hade glömt min väska på busshållsplatsen men den var kvar hemma, haha. Gick och fixade i stallet, höpåsar osv. Kollade om det gick att fririda men det gick tyvärr inte efter som att hästarna skulle gå lektion. Hjälpte Mathilda nere på volten att fixa fram för gymkhanan, jag var med. När Julia kom ner till volten så fixade vi Finesse & hon red fram lite och sånt. Sen hoppade Michelle upp för hon var första startande, sedan Julia, Angelina & sist jag. Vi ledde i början men sen kom Coccosarna ifatt oss fjortisar så ja. Det slutade med att Coccosarna vann och vi förlorade.

Jag tyckte det var riktigt roligt iallfall & vi galopperade barbacka osv. Finess var jätteduktig, stolt över flickan! :)


lördag gäller det söta Hilda! :)

/ Julia & Zefyr

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin häst =)

2011-05-17 @ 13:09:34
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0