Om mig - Maja

Hej alla! :)
Tänkte skriva en liten kort presentation om mig så, då kör vi..

Jag heter då Maja, är 14 år och bor utanför Stockholm. Jag rider en gång i veckan på Skutans Gård och "fririder" ibland på helgerna. Jag har ridit sen jag var ungefär 5 år, men har även haft ett litet uppehåll från ridskolor i cirka 2 år. Det jag gillar mest inom ridning är hoppning, för gillar när det är lite "fart", men dressyr funkar också (även fast jag inte är så duktig på det. Hehe). Jag är även en liten skogsmulle, så en uteritt då och då gör mig bara glad (a).

Sindarve Brisk är en fjordingkille född -94 som är inhyrd från Sindarve på Gotland.
Han kan vara rätt seg, men han hoppar bra. Bjuder på hinder och hoppar typ.. allt! :). För mig betyder denna ponny väldigt mycket. Han gillar att buffa in en i spiltväggen hehe och han brukar naffsa.
Tyvärr kommer han åka tillbaka snart, men jag hoppas på att få träffa honom i sommar.
Han är iallafall världens finaste fjordingkille enligt mig♥

|Foto: Emma.A©|| Jag & killen, 6 april 2011. Hopplektion.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du och Brisk är så otroligt fina ihop, Maja! :3

2011-05-15 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0