Presentation av mig Julia

Hej & välkommen till min och Majas blogg! Vi skriver om våra dagar med hästar, våran vardag, tävlingar, träningar & allt där omkring hästar. Vi våda kommer presentera oss, så just read :)

Jag heter Julia Wester och bor 20 min söder om Stockholm. Jag lever för hästarna och ridningen. Jag tvävlar från små klasser till högre klasser i dressyren mest just nu, senare kommer det nog bli hoppning. Jag tränar hoppning & dressyr, jag tycker allt är lika roligt. Mycket roligare att variera än att köra samma sak hela tiden. Jag har ridit sen 2006, men tidigare har jag ridit ponnyridningar här och var. 

Jag har en favorithäst som heter Zefyr & är 11 år gammal. F. 00 & kommer från Ulvvad nere vid Ullared. Han är en ponny med hjärtat av guld och han är supergosig! Är alltid sig själv & kämpar för ryttaren. Är duktig i dressyren, hoppningen & terräng. Jag känner Zefyr riktigt bra och jag har hunnit rida massa barbackauteritter, dressyrpass, markarbeten osv. För oss har vi fått en framtid. Han kommer åka tillbaka under sommren till Ulvvad efter som att han är lägerhäst där nere och sen efter sommaren kommer vi satsa tillsammans att träna och tävla. Vi kommer satsa mest i dressyren då han är riktigt duktig där! 

Hoppas ni gillar bloggen! :D


Zefyr i stallgången, i stallet.

Jag & Zefyr

Jag & Zefyr i vintras :)

Jag kommer skriva om mig & Zefyr, framgångar & mot-gångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0