vart är sommaren?

Hej!
Sitter här inne på mitt rum och redigerar bilder. Har helt enkelt inget annat att göra, för det är dåligt väder ute. Finns inget heller att fota för alla djur har gömt sig *suckar* :(. Vad kan man göra en dag som denna?
Tror iallafall att jag ska damma av mitt rum lite idag och sen så ska jag väl mest bara sitta vid datan och leka med kameran :)

Hade en liten tanke på att åka till stallet idag, men när jag såg vädret ville jag knappt gå ut och mamma skulle heller inte ha tid att skjutsa mig, synd :( Men ska iallafall till stallet på Onsdag så då får jag träffa Brisken, då ska vi även rida ut på "långritt". Härligt säger jag bara! :D

Eftersom jag inte har så mycket för mig idag så kommer jag nog skriva här lite då och då. Kanske "presentera" hästarna i stallet? Eller bildbomb? Eller.. kanske någon liten tävling?..
Ja, vi får se helt enkelt! Har ju hela dagen på mig ;)

Nu ska jag iallafall städa lite i mitt rum och fixa mig iordning!
kan bjuda på en bild som jag redigerade nyss (©);

killen ♥
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0